wtorek, 12 lipca 2016

#1[V-lovers na zakupach] - nowa seria

W tego rodzaju postach będę wam pokazywać co nowego udało mi się ostatnio kupić z serialu Violetta lub z Tini oraz informacje i rzeczy związane również z obsadą Violetty.

Zacznij od tego co udało mi się znaleźć w biedronce. Zestaw tatuaży zmywalnych z 3 sezonu Violetty. 
Dałam za nie 5,99zł.
Oprócz tatuaży jest coś dla młodszych fanów Violetty w biedronce są jeszcze do kupienia okulary przeciwsłoneczne, skarpetki i czapki z daszkiem, ale niestety nie mam zdjęć tych rzeczy.
W opakowaniu znajduje się 25 tatuaży i we wszystkich zestawach tatuaże są identyczne.
Udało mi się również kupić 3 opakowania Activity Cards w jednym z kiosków za 1,50zł za opakowanie. 
Chce was również poinformować, że  jest już nowy numer magazynu Twist, w którym możecie znaleźć coś dla siebie, a przede wszystkim znajduje się się w nim nowy plakat z filmu Tini - Nowe życie Tini, gdzie na nim jest Violetta z Leónem.
Tego Twista kupiłam w empiku za 3,99zł, ale w większości kioskach i marketach też można go znaleźć.
W środku możecie znaleźć śliczne zdjęcie Tini z Augustinem, który gra w Soy Lunie Gastóna.
Możecie się również ciekawostki na temat Jorge.
Zrobiłam jeszcze zdjęcia z bliska zejście mogli przeczytać. 
Na dole strony ciekawe dodawanie.
Jeśli was to interesuje są również śmieszne historie naszego Ruggero.
A pod koniec magazynu znajdujemy jeszcze wzmianki o nowej płycie Tini.
A tak oto wygląda plakat. 
Jeśli lubicie jak ja grać w Moviestarplanet to polecam wam tą gazete, którą kupiłam w ten sam dzień co reszta rzeczy i nawet w jej środku udało mi się znaleźć małą reklame solowej płyty Tini.
Cena gazetki - 8,99zł
Taką reklamę teraz można ją znaleźć w większości gazet dla młodzieży.

Graczy Moviestarplanet serdecznie zapraszam na mój drugi blog: jennyvegamoviestarplanet.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz