piątek, 8 lipca 2016

#1 [Zrób to sam] Ramka w stylu Violetty

Rozpoczynamy bloga kreatywnie!
Zapraszam!

Ostatnio znalazłam swoją starą ramkę na zdjęcia z Odlotowych Agentek, które lubiłam je kiedy miałam 7 lat, więc postanowiłam ją sobie przerobić na bardziej w stylu Violetty.

Pokaże wam krok po kroku jak to robiłam. 

Z białego i fioletowego papieru odrysowałam ramkę. 
Białą ramkę zrobiłam szerszą niż fioletową.

Później obie odrysowane ramki przykleiłam do siebie. 

Użyłam zwykłego kleju.

Potem przykleiłam to do swojej starej ramki.

Następnie odrysowałam tło ramki...

...wyciełam..

...i przykleiłam.

Gdy miałam już wszystko zrobione, żeby ramka nie była nudna postanowiłam przykleić naklejki z 3 sezonu i naklejkę z napisem V-lovers.


Tak oto wygląda efekt końcowy.


Gdy są wakacje i mam dużo wolnego czasu to wieczorem właśnie takie rzeczy lubię robić.
Mam nadzieję, że się podobało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz