środa, 3 sierpnia 2016

#2 [V-lovers na zakupach]

Przez ten tydzień nad morzem bardzo miło spędziłam i oprócz pamiątek przywiozłam do domu również parę rzeczy z Violetty, które udało mi się tam kupić. 
Przyznam, że kiedy byłam ostatnio nad morzem czyli trzy lata temu to nie było koło straganów sklepów z książkami i to pod namiotami, a tam gdzie byłam to spotykałam je co 20 metrów. Było to dla mnie miłym zaskoczeniem i to właśnie w takich sklepach udało mi się kupić  rzeczy, które chce wam pokazać. 

Zapraszam! 

Pierwszą rzecz jaką chce wam pokazać pewnie część już dawno ma w swoim zbiorze. 
W księgarni z bardzo tanimi książkami udało mi się kupić Księgę Urody z 2 sezonu Violetty i zapłaciłam tylko 6,90zł, gdzie w empiku musiałabym dać ponad 20 zł. Gdy zobaczyłam cenę bez zastanowienia kupiłam :)

W książce mamy trzy strony szablonów.


Znajdziemy tutaj również dużo naklejek.


Potem mamy wprowadzenie do Księgi Urody.


Możemy tutaj znaleźć kilka stron na temat makijażu, dodatków i rodzajów fryzur.

Pod koniec znajdują się strony na których można stworzyć właśne projekty.

A oto wygląd z tyłu. 
Kolejną rzeczą jaką kupiłam jest mały notesik z 1 sezonu Violetty i kosztował mnie 5zł. 
Bardzo mi się podoba wygląd okładki. 

Postanowiłam kupić sobie coś doczytania i trochę zaszalałam z kupowaniem :)


Pierwsze trzy książki (dwie z 1 sezonu i jedną z 2 sezonu) dałam po 2,90 zł za sztukę. To była świetna okazja tak jak to było z Księgą Urody.


Za ostatnią książkę z 3 sezonu zapłaciłam normalnie czyli 17,99zł.

Przez to, że magazyny z Violettą zaczęłam zbierać od trzeciego sezonu to nie miałam wcześniejszych numerów i  gdy zobaczyłam jeden magazyn z 2 sezonu za połowę ceny czyli za około 5 zł to postanowiłam kupić. 
Prezentem były dwie fioletowe branzoletki. 

Najbardziej z całej gazety podoba mi się plakat ;)

A wam co udało się kupić podczas wakacji? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz