poniedziałek, 8 sierpnia 2016

#3 [Zrób to sam] Pudełeczko na drobiazgi

Przyszedł czas na kolejny post z serii Zrób to sam. Pewnie jak ja macie dużo drobiazgów, które chcecie trzymać w jednym miejscu. 


Dzisiaj pokażę wam jak łatwo można sobie zrobić takie pudełeczko na drobiazgi i nie tylko. 
W swoim lubię przechowywać swoje ulubione lakiery do paznokci. 


Na początek na sztywnej kartce A4 rysujemy siatkę z sześciu kwadratów.
Wymiary kwadratów 6x6cm.
Nie zapomnijcie dorysować zakładki do sklejenia.


Następnie z kolorowego papieru wyciełam i przykleiłam 6 kwadratów o różnym kolorze. 
Wybrałam kolory, które mi się kojarzą z Violettą.


Potem wszystko wyciełam.


Odwróciłam siatkę i pozaginałam zakładki i ścianki.


Następnie trzeba po prostu skleić i można zabrać się za ozdabianie pudełeczka :)


Ostatni etap jest najlepszy, ponieważ możecie tutaj wykorzystać swoją kreatywność. 
Do ozdoby swojego pudełeczka użyłam kolorowe taśmy ozdobne i naklejki z Violetty. Jeśli chcecie możecie użyć cekinów, brokatu albo można przykleić małe wycinki z gazet ;)
PS: Bardzo są przydatne prezenty z magazów Violetta np.ozdoobne tasiemki czy naklejki z Violetty. 


Wolałam nie robić zamykania do pudełeczka, ponieważ tak wygląda lepiej. 


A gdy całe pudełeczko jest już gotowe można go wypełnić swoimi skarbami :)


NO I JAK WAM SIĘ PODOBA?

3 komentarze: